hamsternrokky

Alla inlägg under mars 2013

Av Moa & Tilde - 31 mars 2013 16:31

Idag har Rokky Tränat lite grann. Han var jätteduktig. Och jag kom till och med ihåg att ta kort och filma! Jag har överfört dem till min dator så jag kan visa er.. 

Men han hoppade inte så högt idag, men han har ju haft semester! han hoppade kanske som högst 5cm! Det låter inte alls högt men för en dvärghamster är det väldigt högt!

Bilderna och videorna!

                                       


 
 
  men vi syns senare;)   

 



Av Moa & Tilde - 30 mars 2013 23:20

 Ponny/Häst

Dressyr/Hoppning

Tävling/Träning

Het häst/Slö häst

Hästar/Kompisar

Fota/Blogga

Ridskola/Ridläger

Aggressiv häst i spilta,box/Aggressiv häst att rida

Arabystallet/Vedbände

Blogg.se/Bloggplatsen.se

Sommar/Vinter

Rolf-Göran Bengtsson/Malin Baryard Jonsson

Pizza/Taco

Slö galopp/Snabb galopp

Barbacka/sadel

 

XOXO

 

 

Av Moa & Tilde - 30 mars 2013 22:28

Hej! jag har varit jättedålig på att uppdatera, men jag harhelt enkelt inte haft tid. Och nu har Rokky fått vila efter en hårdtränad säsong (stavning). Men han ska börja tränas igen. Jag har hunnit fylla år också!    jippi!

jag fick väldigt mycket pengar! Detkan man aldrig ha för mycket av! 


Jag ska börja uppdatera mer nu när Rokky ska börja tränas igen    

men, ni får ha det bra så länge, så hörs vi snart igen...

     

Presentation


Hej! Vi är två tjejer som verkligen älskar djur! Moa (hamster Rokky, Ödla Silla & delägare på Hund Bella). Tilde (kanin Mimmi)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är den sötaste dvärghamster rasen?
 Roborovskis Dvärghamster
 Sibirisk/vintervit Dvärghamster
 Campbell Rysk
 Kinesisk Dvärghamster

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards