hamsternrokky

Direktlänk till inlägg 1 juli 2013

Aility

Av Moa & Tilde - 1 juli 2013 17:47

Hej! :)

Idag var vi och hoppade bästaste Bella :) Det var roligt men hon var ganska trött eftersom att det är ca 5km dit vi var och vi cycklade ju dit :) Men men... Imorgon ska vi kanske bada med Bella eller träna agility då också :) Men Rokky är fortfarande sjuk men han är mycket piggare idag än igår, så det är ju positivt :) Men imorgon kanske han kan hoppas eller vara ute :) Men nu ska vi ut och gå med Bella så Hej Då!

#agility #gamlabilder #bada #engelskspringerspaniel #hamster #sommar #cyklade #sjuk #hoppar

           

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Moa & Tilde - 19 augusti 2013 17:27

Av Moa & Tilde - 30 juni 2013 18:36

 Hej! :) Nu är lilla Rokky sjuk :( Han har en knöl under magen som vi inte vet vad det är. det kan vara allt från någon infektion till en tumör, och dessutom är Rokky förkyld men vi hoppas att han tillfrisknar snart ;) Rokky ska tillfriskna och s...

Av Moa & Tilde - 26 maj 2013 19:31

Hej!    Igår var mamma på loppis och då hittade hon två saker till Rokky, det var en hamsterhage och en transport bur..     de ser exakt ut som på bilderna!     När vi far till stugan kommer jag inte att använda transportburen för att det...

Av Moa & Tilde - 23 maj 2013 09:17

Jag äger. Rokky äger. Axel äger. Vi är ett team. Detta är inte moa detta är Madelene. Jag äger alla xd mebvjahahdiekfitnxkfjlskdkvifiriesigjfksowijbdidjdkdidudizkz
...

Av Moa & Tilde - 20 maj 2013 21:57

Hejsan! Ikväll var jag på stallet.. Jag red Mirre! Hon är rolig att rida men lite skumpig bara! :) Jag skriver nu på mobilen så det kan bli lite konstigt! Jac ska visa lite bilder på ridskoleponnysarna och hästarna, och stallkatterna Skruttan Och So...

Presentation


Hej! Vi är två tjejer som verkligen älskar djur! Moa (hamster Rokky, Ödla Silla & delägare på Hund Bella). Tilde (kanin Mimmi)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är den sötaste dvärghamster rasen?
 Roborovskis Dvärghamster
 Sibirisk/vintervit Dvärghamster
 Campbell Rysk
 Kinesisk Dvärghamster

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards