hamsternrokky

Alla inlägg under september 2012

Av Moa & Tilde - 5 september 2012 08:18

  Heej alla! Nu har Rokky en ny bur! Det är bara en vanlig plastbur men det följde med coola grejer i!!

gode sämst att skolan har börjat! Jag hatar sklan men starten har faktiskt varit lite små kul! Men läxen gillar ja inte!



Frågestund:

Bästavän? Har många bästisar typ.
Favoritplats i universum?? Ingen aning :P
Pinsammaste minnet? Har hänt mig mkt pinsamt, om ni vill kan jag ta det i ett inlägg, vill ni det? :)
Kär i ngn??? Det ni ;)
din modeikon? No idea
Det tråkigaste som finns tycker du?? Typ musik i skolan elr nåt ;p
 
 
Favvoblogg? Vet inte
favvo program? jag vet inte...
Gillar du hungergames?? jag ÄLSKAR dem
Hur högt har du hoppat?? Typ 80- 90
 
 
Har du haft bloggar innan denna bloggen? Jaaa
Favoritfärg på häst? Alla är jättefia, men svart och skimmel är väl fint
Hingst/valack/sto? Typ sto
Hur länge har du ridit?? Sådär
Har du några syskon?? Ja en storebror
Rida ut/rida inne? Beror på vädret
   saknar dig älskade vän!
Ja men nu ska jag snart till skolan så hejdå!
 

Presentation


Hej! Vi är två tjejer som verkligen älskar djur! Moa (hamster Rokky, Ödla Silla & delägare på Hund Bella). Tilde (kanin Mimmi)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är den sötaste dvärghamster rasen?
 Roborovskis Dvärghamster
 Sibirisk/vintervit Dvärghamster
 Campbell Rysk
 Kinesisk Dvärghamster

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards