hamsternrokky

Alla inlägg den 14 juni 2012

Av Moa & Tilde - 14 juni 2012 20:38

Hejsan! Just nu sitter jag hos morfar och bloggar och myser med Bella! Idag har jag inte hunnit träna Rokky nå för att jag har varit hos morfar och tagit hand om Bella typ hela dan!!!!

Som ni kanske så så bloggade jag från mobilen igår, jag hade en ful // Moa G ist för min stora blåa !

Jag och Tilde har tänkt så mktpå att köpa kanin... Jagföreslog den här...

 

...Men den bodde så långt bort!

Sen föreslog jag dem här..

 

... Men sen såg jag att dem bodde långt bort de me!!

Så nu letar vi en hona och en hane som vi kan adoptera!!


Och så vart jag typ förälskad i tre P.R.E hästar också tyvär så hittar jag inte tillbaka till dem, men dem kanske återkommer nån gång!

Men jag ka lägga upp nån annan P.R.E häst ist...

 

Söt va??   

Vi syns! Hejdå!!!!    

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Vi är två tjejer som verkligen älskar djur! Moa (hamster Rokky, Ödla Silla & delägare på Hund Bella). Tilde (kanin Mimmi)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är den sötaste dvärghamster rasen?
 Roborovskis Dvärghamster
 Sibirisk/vintervit Dvärghamster
 Campbell Rysk
 Kinesisk Dvärghamster

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards