hamsternrokky

Alla inlägg den 1 november 2012

MOA

Av Moa & Tilde - 1 november 2012 18:24

Hej,hej! Idag ska nog Moa komma hit och sova över. Och imorgon ska vi till ett ställe vi har varit på ridläger i sommras.

Mimmi sitter och vilar på sitt hus i buren. När Moa kommer ska Mimmi hopptränas på låga höjder och sedan ska vi nog göra något roligt. Rokky var det nån dag sen jag träffade, men han mår säkert riktigt bra ;-)

Denna månad ska vi försöka slå rekord med läsare;) 192 tror jag vårt rekord är. Men med våran lilla Prins ska det nog gå ♥

Jaja, ´med rekord ska vi också ha rekord många inlägg och bilder;)

Här kommer en bild på Rokky:

    

Hoppas lilla prinsen tar er med Charm;)


Av Moa & Tilde - 1 november 2012 12:34

Hej! Igår så tränade jag ( TILDE ) Mimmi gumman i hoppning. Hon var väldigt envis, men jag var envisare. Hon hoppade inte så högt men ca 20 cm. Det är väl en bra början!?   

Men jag kan inte skriva mer nu.

// Tilde

Presentation


Hej! Vi är två tjejer som verkligen älskar djur! Moa (hamster Rokky, Ödla Silla & delägare på Hund Bella). Tilde (kanin Mimmi)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är den sötaste dvärghamster rasen?
 Roborovskis Dvärghamster
 Sibirisk/vintervit Dvärghamster
 Campbell Rysk
 Kinesisk Dvärghamster

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards